
Сьогодні, 11 грудня, почався регулярний рух по найдовшому в світі залізничному тунелю - Готардському базисному тунелю.
За повідомленням DW, перший поїзд, який проїхав по тунелю, виконував рейс за маршрутом Цюріх (Швейцарія) - Монца (Італія). Основну частину пасажирів склали офіційні особи з числа керівництва кантонів Швейцарії, членів уряду, працівників залізниці. Але були і прості любителі залізничних подорожей.
Довжина тунелю становить 57 км, він дозволяє скоротити час поїздки між північчю і півднем Швейцарії приблизно на 40 хвилин, а подорож через Сен-Готардский перевал з максимальною швидкістю 250 кілометрів займе лише 17 хвилин.

Будівництво нового тунелю обійшлося в 12,2 млрд швейцарських франків (12,3 млрд доларів). Перші роботи почалися ще в 1993 році. На будівництві одночасно працювало понад 3500 робітників. Було вилучено понад 28 млн тонн породи. Понад три роки 125 робітників у три зміни 7 днів на тиждень укладали рейки. Вони використовували 131 000 кубометрів бетону і поклали 290 км рейок.
Пропускна здатність тунелю складе до 260 вантажних і до 65 пасажирських поїздів на добу.


0 коментарі:
Дописати коментар