У "Саратовських авіаліній" в розкладі другий літак Ан-148

Залишити коментар

Російський перевізник "Саратовські авіалінії" ввів в розклад літак Ан-148-100B з реєстраційним номером RA-61703.

У понеділок, 26 грудня, ця машина зробила два рейси туди-назад з Саратова в Санкт-Петербург.
В авіакомпанії планують, що в 2017 р після відкриття нових напрямків інтенсивність експлуатації нового типу ВС буде рости. З введенням в розклад другого Ан-148-100B в розпорядженні "Саратовських авіаліній" тепер перебувають дві машини цього типу.

Очікується, що в I півріччі 2016 р перевізник з берегів Нижньої Волги отримає в суборенду від авіакомпанії "Росія" ще два Ан-148-100B (всі належать лізингодавцю "Ільюшин Фінанс Ко." і вироблені ВАСО).

Перший комерційний рейс на літаку Ан-148-100B авіакомпанія "Саратовські авіалінії" виконала 16 грудня. Поки ВС використовувалося на чотирьох маршрутах: Саратов-Санкт-Петербург, Саратов-Москва (Домодєдово), Москва (Домодєдово) - Кіров і Саратов - Мінеральні Води. З них найтривалішим рейсом можна вважати Саратов-Санкт-Петербург (1340 км по прямій), найкоротшим Саратов - Москва (Домодєдово; 690 км). За даними ДП "Антонов", літак Ан-148-100B розрахований на перевезення пасажирів на дальність 3000-4000 км.

Виходячи з даних сервісу Flightradar24 до 26 грудня включно, літак Ан-148-100B з реєстраційним номером RA-61705 виконав 20 рейсів, у ході яких сумарний наліт машини склав близько 32,5 ч. При цьому за аналізований період (11 днів) у комерційній експлуатації цей Ан-148-100B перебував вісім днів. Таким чином, якщо в розрахунок брати абсолютно всі дні з моменту експлуатації нового типу, то середня інтенсивність експлуатації конкретно цього борта склала майже 3 год в день.

Борт RA-61703 в перший день своєї комерційної експлуатації в авіакомпанії "Саратовські авіалінії" провів в повітрі близько 5 год. Можна припустити, що відносно низька інтенсивність експлуатації 83-місцевих Ан-148-100B пов'язана в тому числі з періодом новорічних свят, напередодні яких пасажиропотік на повітряному транспорті традиційно зростає, тому "Саратовським авіалініям" вигідніше ставити на рейси 114-місцеві літаки Embraer E195.

Офіційний представник "Саратовских авіаліній" Олена Воронова сказала ATO.ru, що інтенсивність експлуатації Ан-148-100B в наступному році буде обов'язково збільшуватися. У літньому розкладі 2017 р формуванням якого зараз активно займаються фахівці перевізника, з'явиться більше десятка нових маршрутів, на яких буде задіяний в тому числі новий тип ВС. Наприклад, мова йде про рейси з Оренбурга в Сочі, з Сочі і Геленджика в Уфу, з Саратова в Геленджик, з Сочі в Калугу і ін.
"Як і заявлялося раніше, літаки Ан-148 будуть активно працювати по російським регіонам. Наприклад, на лінії Саратов-Санкт-Петербург ємність машини 83 пасажирських крісла виявилася ідеальною. Наші пасажири літаком задоволені, так як салон Ан-148 сучасний і комфортний ", - зазначила Олена Воронова.

0 коментарі:

Дописати коментар